Загальна кількість переглядів сторінки

понеділок, 2 травня 2016 р.

Умови підвищення ефективності діяльності органів самоврядування дітей та учнівської молоді

Здатність до самоврядування в суспільстві не є природженою. Це результат звички та довготривалої підготовки.
Т. Джефферсон

Сучасний загальноосвітній навчальний заклад – багатогранна соціально-педагогічна організація, яка складається з педагогічного, учнівського колективів та батьківської громадськості. Кожен з цих колективів чи об’єднань дорослих та дітей має право на самоврядування, самостійне вирішення своїх питань, задоволення потреб та інтересів в освітньому процесі.
Саме тому, виходячи з актуальності питання розвитку дитячого самоврядування у навчальних закладах, 11 лютого на базі Корецького районного методичного кабінету відбулось засідання районної творчої групи педагогів-організаторів з теми «Технології активізації діяльності органів учнівського самоврядування».
Відкрив засідання методист районного методичного кабінету Літвинчук О. С., який окреслив тему, мету і завдання роботи.
Теоретична частина була представлена розгляду проблеми становлення учнівського самоврядування у сільській школі, налагодження співпраці педагога-організатора з вчителями-консультантами органів учнівського самоврядування в розвитку лідерських якостей та творчих здібностей школярів.
У ході практичної частини учасники творчої групи мали змогу спрезентувати досвід роботи учнівських комітетів шкіл.
Наприкінці проведено «круглий стіл» на тему «Нові методики роботи та новітні технології в роботі педагога-організатора з органами учнівського самоврядування», під час якого учасники засідання обмінялись досвідом з вищезазначеної теми, підвели підсумки, ухвалили рекомендації.

Немає коментарів:

Дописати коментар