Здатність до самоврядування в суспільстві не є
природженою. Це результат звички та довготривалої підготовки.
Т. Джефферсон
Сучасний
загальноосвітній навчальний заклад – багатогранна соціально-педагогічна
організація, яка складається з педагогічного, учнівського колективів та
батьківської громадськості. Кожен з цих колективів чи об’єднань дорослих та
дітей має право на самоврядування, самостійне вирішення своїх питань,
задоволення потреб та інтересів в освітньому процесі.
Саме
тому, виходячи з актуальності питання розвитку дитячого самоврядування у
навчальних закладах, 11 лютого на базі
Корецького районного методичного кабінету відбулось засідання районної творчої
групи педагогів-організаторів з теми «Технології
активізації діяльності органів учнівського самоврядування».
Відкрив засідання методист районного методичного кабінету
Літвинчук О. С., який окреслив тему, мету і завдання роботи.
Теоретична частина була представлена розгляду проблеми становлення
учнівського самоврядування у сільській школі, налагодження співпраці
педагога-організатора з вчителями-консультантами органів учнівського самоврядування
в розвитку лідерських якостей та творчих здібностей школярів.
У ході практичної частини учасники творчої групи мали змогу спрезентувати досвід роботи учнівських комітетів
шкіл.
Наприкінці проведено «круглий стіл» на тему «Нові методики
роботи та новітні технології в роботі педагога-організатора з органами
учнівського самоврядування», під час якого учасники
засідання обмінялись досвідом з вищезазначеної теми, підвели підсумки, ухвалили рекомендації.
Немає коментарів:
Дописати коментар