План роботи ШМ на 2015-2016 н.р.

Тематика засідань

І засідання

Дата проведення – 17.09.2015 року
Початок проведення – 10.00 год.
Місце проведення – Великомежиріцький НВК «Школа І ступеня-гімназія»

Тема. Організація роботи молодого педагога-організатора на початку діяльності.
Мета. З’ясувати технології педагогічної підтримки і супроводу індивідуального розвитку й саморозвитку особистості педагога; проаналізувати нормативно-правове забезпечення роботи педагога-організатора; ознайомити молодих педагогів-організаторів з посадовими обов’язками та правилами ведення робочої папки педагога-організатора; окреслити основні види планування (річне, семестрове, щоденне); з’ясувати особливості організації самоосвітньої діяльності педагога-організатора; провести діагностування.

І.  Організаційний блок
1. Збір та реєстрація учасників.
2. Відкриття, знайомство з програмою.   Літвинчук О.С., методист РМК

ІІ.  Теоретичний блок
1.      Технології педагогічної підтримки і супроводу індивідуального розвитку й саморозвитку особистості педагога.
Полюхович Ганна Василівна,
ЗДНВР Великомежиріцького НВК «Школа І ступеня-гімназія»
2.      Нормативно-правове забезпечення роботи педагога-організатора.
Літвинчук О.С., методист РМК

3.      Посадові обов’язки педагога-організатора.
Захленюк Марія Віталіївна, педагог-організатор Морозівської ЗШ І-ІІІ ст.

4.      Робоча папка педагога-організатора.
Літвинчук О.С., методист РМК

5.      Планування роботи педагога-організатора (річне, семестрове, щоденне).
Консевич Л. В., керівник районного МО,
Максимчук Лариса Петрівна, педагог-організатор Щекичинської ЗШ І-ІІ ст.,
Сидорчук Вікторія Анатоліївна, педагог-організатор Невірківського НВК
«ЗНЗ І-ІІІ ст.-ДНЗ»

6.      Організація самоосвітньої діяльності педагога-організатора.
 Консевич Л. В., керівник районного МО



ІІІ.  Практичний блок

1.      Ділова гра «Моделювання структури плану роботи (річного, семестрового й тижневого)».
Консевич Л. В., керівник районного МО
2.      Діагностування учасників засідання.

У центрі уваги. Самоменеджмент як умова особистісного розвитку педагога-організатора.

ІV.  Рефлексивний блок

Круглий стіл.  Обговорення основних моментів засідання. Ухвалення рекомендацій.
Учасники  засідання



ІІ засідання
Дата проведення –  02.12.2015 року
Час проведення – 10.00 год.
Місце проведення – Коловертівська ЗШ І-ІІ ст.

План
Тема. Організація роботи педагога-організатора з реалізації ціннісного ставлення особистості до людей за Програмою національного виховання учнівської молоді Рівненщини.
Мета. Проаналізувати особливості організації роботи педагога-організатора з реалізації ціннісного ставлення особистості до людей за Програмою національного виховання учнівської молоді Рівненщини; представити та поширити досвід роботи педагога-організатора та класних керівників Коловертівської ЗШ І-ІІ ст.; ознайомитись із засадами формування високоморальної особистості у навчально-виховному процесі школи; з’ясувати психолого-педагогічні аспекти формування духовної культури особистості Коловертівської ЗШ І-ІІ ст.; окреслити особливості формування позитивного ставлення й мотивації учнів до застосування моделей поведінки, орієнтованих на моральні цінності людства; обговорити питання забезпечення фізичного розвитку учня в поєднанні з інтелектуальним, естетичним та духовним вихованням; ознайомити молодих педагогів-організаторів з проектною діяльність щодо формування ціннісного ставлення особистості до людей в роботі органів учнівського самоврядування; провести діагностування.

І  Організаційний блок
1.      Заїзд та реєстрація учасників.
2.      Презентація-вітання  (учні, педагог-організатор Миколайчук О.П.)
3.      Екскурсія закладом. 
Хоменко Валентина Сергіївна,
директор Коловертівської ЗШ І-ІІ ст.
4.      Відкриття, знайомство з програмою. 
Літвинчук Олег Сергійович,  методист РМК
ІІ  Теоретичний блок
1.      Формування високоморальної особистості у навчально-виховному процесі школи.
Хоменко Валентина Сергіївна,
директор Коловертівської ЗШ І-ІІ ст.

2.      Система роботи щодо формування духовної культури особистості Коловертівської ЗШ І-ІІст..
Данилюк Марія Григорівна,
заступник директора з НВР
3.      Формування позитивного ставлення й мотивації учнів до застосування моделей поведінки, орієнтованих на моральні цінності людства.
Літвинчук Олег Сергійович,  методист РМК

4.      Забезпечення духовного розвитку учня в поєднанні з інтелектуальним, естетичним та фізичним вихованням.
Консевич  Людмила Василівна,
керівник районного МО педагогів-організаторів
ІІІ  Презентаційний блок
1.      Година духовності «Живи за заповідями Божими».
Хоменко Валентина Сергіївна,
директор,  учитель української мови та літератури
 Коловертівської ЗШ І-ІІ ст.,
 учні 5-9 класів
2.      Фрагмент засідання учнівської ради «Порадниця» «У духовності наша сила».
-          Підсумок роботи учнівської ради за І етап алгоритму в реалізації програми розвитку закладу як школи духовності.
-          Газета-блискавка «Думки вголос».
-          Вправа «Незакінчене речення».
-          Рішення-сентенція «Наші плани на майбутнє».
Миколайчук Олена Петрівна, педагог-організатор,
Шевчук Діна, голова учнівської ради,
члени учнівської ради
3.      Соціодрама «Два куми».
Учасники шкільного драматичного гуртка
ІV  Практичний блок
1.      Проектна діяльність щодо формування ціннісного ставлення особистості до людей в роботі органів учнівського самоврядування.                                                    
 Миколайчук Олена Петрівна, педагог-організатор
2.      Тренінг з розвитку навичок спілкування «Дозволь собі  бути щасливим».
Консевич  Людмила Василівна,
керівник районного МО педагогів-організаторів,
учасники  засідання
3.      Діагностування учасників засідання.
Виставка учнівських та вчительських творчих робіт.

Круглий стіл.  Обговорення основних моментів засідання. Ухвалення рекомендацій.
Учасники  засідання

ІІІ засідання

Дата проведення – 09.03.2016 року
Час проведення – 10.00 год.
Місце проведення – Самострілівський НВК «ЗНЗ І-ІІ ст.-ДНЗ»

План
Тема. Згуртування колективу навчального закладу засобами  діяльності органу учнівського самоврядування. Організація роботи Школи лідерів самоврядування дітей та учнівської молоді.
Мета: з’ясувати особливості згуртування колективу навчального закладу засобами  діяльності органу учнівського самоврядування; обговорити питання організації роботи Школи лідерів самоврядування дітей та учнівської молоді; проаналізувати готовність педагогічних кадрів до налагодження системної роботи органів учнівського самоврядування різних рівнів; окреслити різноманітність форм навчання активу учнівського самоврядування в системі загальної та позашкільної освіти, програми навчання активу учнівського самоврядування в межах функціональних обов’язків педагога-організатора та керівника відповідного гуртка; з’ясувати сфери діяльності органів учнівського самоврядування, шляхи залучення до роботи органів учнівського самоврядування дітей, котрі не мають лідерських рис та організаторських навичок; проаналізувати особливості створення позитивного психологічного клімату, ситуації взаємодовіри та взаємопідтримки у командах лідерів; представлення та поширення досвіду роботи педагога-організатора та класних керівників школи; провести діагностування.

І  Організаційний блок
1.      Заїзд та реєстрація учасників.
2.      Презентація-вітання  (учні, педагог-організатор)
3.      Екскурсія закладом. 
Федорович Н.М., директор Самострілівського НВК

4.      Відкриття, знайомство з програмою. 
Літвинчук О. С., методист РМК
ІІ  Теоретичний блок

1.      Готовність педагогічних кадрів до налагодження системної роботи органів учнівського самоврядування різних рівнів. Згуртування колективу навчального закладу засобами  діяльності органу учнівського самоврядування.

Федорович Н.М., директор Самострілівського НВК


2.      Різноманітність форм навчання активу учнівського самоврядування в системі загальної та позашкільної освіти. Програми навчання активу учнівського самоврядування в межах функціональних обов’язків педагога-організатора та керівника відповідного гуртка.
Літвинчук О. С., методист РМК

3.      Сфери діяльності органів учнівського самоврядування. Шляхи залучення до роботи органів учнівського самоврядування дітей, котрі не мають лідерських рис та організаторських навичок.
Консевич  Л. В., керівник районного МО

ІІІ  Презентаційний блок
Фрагмент заняття з використанням інтерактивних форм роботи та навчання з лідерами учнівського самоврядування.
Шкуратюк Ірина Володимирівна,
педагог-організатор Самострілівського НВК

ІV  Практичний блок
1.      Створення позитивного психологічного клімату, ситуації взаємодовіри та взаємопідтримки у командах лідерів. Вироблення власних традицій, правил, законів тощо.
Шкуратюк Ірина Володимирівна,
педагог-організатор Самострілівського НВК

2.      Проективне малювання «Шляхи залучення до роботи органів учнівського самоврядування дітей, котрі не мають лідерських рис та організаторських навичок».
Консевич Л. В., керівник районного МО педагогів-організаторів

3.      Діагностування учасників засідання.

Виставка учнівських творчих робіт.
Круглий стіл.  Обговорення основних моментів засідання. Ухвалення рекомендацій.

Учасники  засідання

Немає коментарів:

Дописати коментар