План роботи ШМ на 2014-2015 н.р.

Тематика засідань

І засідання

Дата проведення – 18.09.2014 року
Початок проведення – 10.00 год.
Місце проведення – РБШ

Тема. Організація роботи молодого педагога-організатора на початку діяльності.
Мета. Проаналізувати нормативно-правове забезпечення роботи педагога-організатора; ознайомити молодих педагогів-організаторів з посадовими обов’язками та правилами ведення робочої папки педагога-організатора; окреслити основні види планування (річне, семестрове, щоденне); з’ясувати особливості організації самоосвітньої діяльності педагога-організатора; провести діагностування.

І.  Організаційний блок
1. Збір та реєстрація учасників.
2. Відкриття, знайомство з програмою. 
Літвинчук О.С., методист РМК


ІІ.  Теоретичний блок
1.      Нормативно-правове забезпечення роботи педагога-організатора.
Літвинчук О.С., методист РМК

2.      Посадові обов’язки педагога-організатора.
                                                   Редька Оксана Анатоліївна, педагог-організатор Копитівського НВК «ЗНЗ І-ІІІ ст.- ДНЗ»

3.      Робоча папка педагога-організатора.
Літвинчук О.С., методист РМК

4. Планування роботи педагога-організатора (річне, семестрове, щоденне).
Консевич Л. В., керівник районного МО
Ольшанська Юлія Володимирівна, педагог-організатор Головницької  ЗШ І-ІІІ ст.
Чериця Ірина Олегівна, педагог-організатор Корецької ЗШ І-ІІІ ст. № 3

5. Організація самоосвітньої діяльності педагога-організатора.
 Консевич Л. В., керівник районного МО

ІІІ.  Практичний блок

1.      Майстер-клас Консевич Л.В. щодо планування роботи педагога-організатора.
2.      Моделювання річного, семестрового й тижневого планів роботи молодими педагогами-організаторами.
3.      Діагностування учасників засідання.

ІV.  Рефлексивний блок

Круглий стіл.  Обговорення основних моментів засідання. Ухвалення рекомендацій.
Учасники  засідання

ІІ засідання
Дата проведення –  20.11.2014 року
Час проведення – 10.00 год.
Місце проведення – Стовпинський НВК «Школа І-ІІ ст.-ДНЗ»

План
Тема. Психолого-педагогічний супровід органів учнівського самоврядування. 
Мета. Проаналізувати особливості психолого-педагогічного супроводу органів учнівського самоврядування; представити та поширити досвід роботи педагога-організатора та класних керівників Стовпинського НВК «Школа І-ІІ ст.-ДНЗ»; ознайомитись із засадами співпраці адміністрації школи з органами учнівського самоврядування на партнерських основах; з’ясувати особливості організації тренінгової системи роботи педагогами-кураторами; окреслити особливості становлення особистості лідера та вплив на його становлення вчителя; ознайомити молодих педагогів-організаторів з діяльністю Школи лідера як одного з фундаментів роботи органів учнівського самоврядування; обговорити основні підходи до оформлення та ведення ділової документації органів учнівського самоврядування; провести діагностування.

І  Організаційний блок
1.      Заїзд та реєстрація учасників.
2.      Презентація-вітання  (учні, педагог-організатор Любечко О. В.)
3.      Екскурсія закладом. 
 Бабич Віктор Андрійович, 
директор Стовпинського НВК «Школа І-ІІ ст.-ДНЗ»
4.      Відкриття, знайомство з програмою. 
Літвинчук Олег Сергійович,  методист РМК

ІІ  Теоретичний блок
1.      Організація  ефективної співпраці адміністрації школи з органами учнівського самоврядування на партнерських  основах.
Бабич Віктор Андрійович, директор
2.      Особливості організації тренінгової системи роботи педагогами-кураторами.
Каштан  Ганна Василівна, заступник директора з НВР
3.      Формування позитивного психологічного клімату шляхом надання педагогічної допомоги учнівському самоврядуванню.
Літвинчук Олег Сергійович,  методист РМК
4.      Школа лідера – один з фундаментів роботи органів учнівського самоврядування.
Консевич  Людмила Василівна,
керівник районного МО педагогів-організаторів
ІІІ  Презентаційний блок
1.      Фрагмент заняття з лідерами «Планета толерантності».
Любечко Оксана Василівна, класний керівник,
Любечко Оксана Володимирівна, педагог-організатор
2.      Мультимедійна презентація «Учнівське самоврядування в дії».
Голова учнівського комітету

ІV  Практичний блок
1.      Основні підходи до оформлення та ведення ділової документації органів учнівського самоврядування.                                                                                           
Любечко Оксана Володимирівна, педагог-організатор

2.      Ділова гра «Я – лідер, або Як спланувати та організувати роботу учнівського комітету».
Консевич  Людмила Василівна,
керівник районного МО педагогів-організаторів,
учасники  засідання

Виставка учнівських творчих робіт «Ручки наші вмілі».

Круглий стіл.  Обговорення основних моментів засідання. Ухвалення рекомендацій.
Учасники  засідання


ІІІ засідання
Дата проведення – 12.03.2015 року
Час проведення – 10.00 год.
Місце проведення – Богданівський НВК «ЗНЗ І-ІІ ст.- ДНЗ»
План
Тема. Реалізація ціннісного ставлення особистості до суспільства та держави в аспекті діяльності педагога-організатора.
Мета: з’ясувати використання можливостей створення ефективного виховного простору шляхом впровадження в навчально-виховний процес Програми національного виховання учнівської молоді; обговорити питання проектних технологій як засіб соціалізації та основа формування громадянської позиції учнів; проаналізувати розвиток в учнів активної громадянської позиції шляхом залучення їх до волонтерської діяльності; окреслити інноваційні форми і методи роботи педагога–організатора щодо реалізації ціннісного ставлення особистості до суспільства та держави; з’ясувати педагогічні основи сценарної роботи педагога-організатора з підготовки масових заходів з патріотичного виховання учнівської молоді; представлення та поширення досвіду роботи педагога-організатора та класних керівників Богданівського НВК «ЗНЗ І-ІІ ст.- ДНЗ».

І  Організаційний блок
1.      Заїзд та реєстрація учасників.
2.      Презентація-вітання  (учні, педагог-організатор Черняк Т. В.)
3.      Екскурсія закладом. 
Кирильчук Наталія Віталіївна,
директор Богданівського НВК «ЗНЗ І-ІІ ст.- ДНЗ»
4.      Відкриття, знайомство з програмою. 
Літвинчук О. С., методист РМК
ІІ  Теоретичний блок

1.      Створення ефективного виховного простору шляхом впровадження в навчально-виховний процес Програми національного виховання учнівської молоді Кореччини.
 Кирильчук Наталія Віталіївна,
директор Богданівського НВК «ЗНЗ І-ІІ ст.- ДНЗ»

2.      Розвиток в учнів активної громадянської позиції шляхом залучення їх до волонтерської діяльності.
Узлюк Оксана Євгеніївна, заступник директора

3.      Проектні технології як засіб соціалізації та основа формування громадянської позиції учнів.
Літвинчук О. С., методист РМК

4.      Інноваційні форми і методи роботи педагога–організатора щодо реалізації ціннісного ставлення особистості до суспільства та держави.
Консевич  Л. В., керівник районного МО

ІІІ  Презентаційний блок
Презентація проекту «Ми разом – це основа всіх основ»
-          Міні проект «Ми читаємо твори Шевченка».
                                             Класні керівники, вихователі, вихованці ДНЗ, учні, учасники семінару
-          Міні проект «Свою Україну любіть».
                                             Шаправська Тетяна Миколаївна,
класний керівник 7 класу
-          Міні проект «Рука милосердя».
                                             Спільний проект громади та учасників навчально-виховного процесу,
Черняк Тетяна Василівна,  педагог-організатор

ІV  Практичний блок
1.      Проектна діяльність в аспекті роботи педагога-організатора.
Черняк Тетяна Василівна,  педагог-організатор

2.      Проективне малювання «Педагогічні основи сценарної роботи педагога-організатора з підготовки масових заходів з патріотичного виховання учнівської молоді».     
Консевич Л. В., керівник районного МО педагогів-організаторів


Виставка творчих робіт «Шевченко в моєму серці»

Круглий стіл.  Обговорення основних моментів засідання. Ухвалення рекомендацій.

Учасники  засідання

Немає коментарів:

Дописати коментар