План
засідання
районної школи молодого педагога-організатора
І засідання
І засідання
Дата проведення – 23.11.2012 року
Початок проведення – 10.00 год.
Місце проведення – Черницька ЗШ І-ІІ ст.
Тема. Реалізація Основних орієнтирів виховання учнів
1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України в аспекті діяльності педагога-організатора.
Мета. Ознайомити молодих педагогів-організаторів із
алгоритмом діяльності щодо реалізації Основних орієнтирів виховання учнів 1-11
класів загальноосвітніх навчальних закладів України, програм національного
виховання учнівської молоді на 2008-2020 рр.; основними моментами співпраці педагога-організатора з класними керівниками, учнями та
батьківською громадськістю на базі досвіду Черницької ЗШ І-ІІ ст.; навчити їх
складати плани індивідуального розвитку; провести діагностування.
Теоретична частина.
1.
Алгоритм діяльності молодого
педагога-організатора з реалізації Основних орієнтирів виховання учнів 1-11
класів загальноосвітніх навчальних закладів України, програм національного
виховання учнівської молоді на 2008-2020 рр.
Літвинчук О.С.,
методист РМК
2. Співпраця педагога-організатора з класними керівниками, учнями та
батьківською громадськістю.
Консевич Л.
В.,керівник районного МО педагогів-організаторів
3.
Спільна робота педагогічного
колективу та батьківської громадськості Черницької ЗШ І-ІІ ст., як основа
успішного функціонування школи у сільській місцевості.
Тимощук С. С.,
директор Черницької ЗШ І-ІІ ст.
4. Форми та методи співпраці педагога-організатора з батьківською
громадськістю.
Мамончук А. Д., педагог-організатор
Черницької ЗШ І-ІІ ст.
5.
Родинне свято «Шануй батька свого
та матір свою».
Педагог-організатор, учні початкових класів та їхні батьки.
Практична частина
1. Виховний орієнтир. Організація
самостійної роботи педагога-організатора над підвищенням рівня професійної компетентності.
Літвинчук О.С., методист РМК
2. У центрі уваги. Презентація
алгоритму роботи педагога-організатора над індивідуальною науковою методичною
темою; орієнтовного плану індивідуального розвитку на рік та перспективного
плану індивідуального розвитку.
Консевич Л.
В.., керівник районного МО педагогів-організаторів
3. Робота в групах. Моделювання
плану індивідуального розвитку на рік та програми перспективного
індивідуального розвитку, їх презентація.
Молоді педагоги-організатори
4. Діагностування.
Круглий стіл з теми засідання.
Робота між засіданнями.
1.
Опрацювати матеріали фахових
видань з теми.
2. Підготувати матеріали до
наступного засідання відповідно до поданих рекомендацій.
ІІ засідання
Дата проведення – 27.02.2013 року
Початок проведення – 10.00 год.
Місце проведення – Даничівська ЗШ І-ІІ ст.
Тема. Діяльність педагога-організатора щодо забезпечення
організації змістовного дозвілля та
відпочинку дітей.
Мета. Ознайомити молодих педагогів-організаторів із принципами
організації змістовного дозвілля та відпочинку дітей, колективних творчих
справ, інноваційними формами та методами проведення позакласних заходів;
основними моментами співпраці педагога-організатора з класними керівниками,
учнями та батьківською громадськістю на базі досвіду Даничівської ЗШ І-ІІ ст.;
навчити їх ефективно
використовувати робочий час; провести діагностування.
І Організаційний
блок
1. Заїзд
та реєстрація учасників
2. Презентація-вітання (учні 5-9 класів, Дем’янчук Ю.В.)
3. Екскурсія закладом. Роль педагога-організатора в оформленні
виховних центрів та забезпечення їх діяльності (Дем’янчук Ю.В.)
4. Відкриття, знайомство з програмою (Літвинчук О. С.)
ІІ Теоретичний блок
1. Колективні творчі справи (КТС) у діяльності
педагога-організатора: теорія і методика виховання.
Літвинчук О.С., методист РМК
2.
Тайм-менеджмент в організації роботи
педагога-організатора: прості способи управління часом.
Консевич Л. В., керівник районного МО
педагогів-організаторів
3.
Спільна робота педагогічного колективу та батьківської
громадськості Даничівської ЗШ І-ІІ ст. в організації змістовного дозвілля
школярів у сільській місцевості.
Міськевич Н.Я., директор Даничівської ЗШ І-ІІ ст.
4.
Інноваційні форми та методи організації дозвілля
школярів.
Дем’янчук Ю.В.,
педагог-організатор
Даничівської ЗШ
І-ІІ ст.
ІІІ Презентаційний
блок
1.
Віденський бал як одна з інноваційних форм організації
дозвілля школярів.
Дем’янчук Ю.В.,
педагог-організатор
Даничівської ЗШ
І-ІІ ст., учні
ІV Практичний блок
1.
Презентація
завдань минулого засідання школи молодого педагога-організатора (план
індивідуального розвитку, портфоліо педагога-організатора та органів
учнівського самоврядування). Обговорення проблем, що виникли в ході їх
реалізації.
Учасники засідання
2.
У центрі уваги. Алгоритм роботи педагога-організатора з органами
учнівського самоврядування; циклограми роботи педагога-організатора на рік,
місяць, тиждень, день: документальний аспект.
Консевич Л. В.., керівник районного МО
педагогів-організаторів
3.
Робота в групах. Складання плану ефективного використання робочого часу
педагога-організатора, їх презентація.
Молоді педагоги-організатори
4.
Діагностування.
V Рефлексивний блок
Круглий стіл. Обговорення основних моментів засідання.
Ухвалення рекомендацій.
Учасники засідання
Робота між засіданнями
1. Опрацювання матеріалів
фахових видань з теми.
2. Підготовка матеріалів до
заключного засідання районного методичного об’єднання педагогів-організаторів
(аналіз роботи за рік у формі проектної роботи).
Немає коментарів:
Дописати коментар