План роботи ШМ на 2012-2013 н.р.

План засідання
 районної школи молодого педагога-організатора

І засідання
Дата проведення – 23.11.2012 року
Початок проведення – 10.00 год.
Місце проведення – Черницька ЗШ І-ІІ ст.

Тема. Реалізація Основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України  в аспекті діяльності педагога-організатора.
Мета. Ознайомити молодих педагогів-організаторів із алгоритмом діяльності щодо реалізації Основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України, програм національного виховання учнівської молоді на 2008-2020 рр.; основними моментами співпраці педагога-організатора  з класними керівниками, учнями та батьківською громадськістю на базі досвіду Черницької ЗШ І-ІІ ст.; навчити їх складати плани індивідуального розвитку; провести діагностування.

Теоретична частина.
1.      Алгоритм діяльності молодого педагога-організатора з реалізації Основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України, програм національного виховання учнівської молоді на 2008-2020 рр.
Літвинчук О.С., методист РМК
2.      Співпраця  педагога-організатора  з класними керівниками, учнями та батьківською громадськістю.
Консевич Л. В.,керівник районного МО педагогів-організаторів

3.      Спільна робота педагогічного колективу та батьківської громадськості Черницької ЗШ І-ІІ ст., як основа успішного функціонування школи у сільській місцевості.
Тимощук С. С., директор Черницької ЗШ І-ІІ ст.

4.      Форми та методи співпраці педагога-організатора з батьківською громадськістю.
Мамончук А. Д., педагог-організатор
Черницької ЗШ І-ІІ ст.

5.      Родинне свято «Шануй батька свого та матір свою».
Педагог-організатор, учні початкових класів та їхні батьки.

Практична частина

1. Виховний орієнтир. Організація самостійної роботи педагога-організатора над підвищенням рівня  професійної компетентності.
                                                                                     Літвинчук О.С., методист РМК
 
2. У центрі уваги. Презентація алгоритму роботи педагога-організатора над індивідуальною науковою методичною темою; орієнтовного плану індивідуального розвитку на рік та перспективного плану індивідуального розвитку.
Консевич Л. В.., керівник районного МО педагогів-організаторів
                                                
3. Робота в групах. Моделювання плану індивідуального розвитку на рік та програми перспективного індивідуального розвитку, їх презентація.
                                                                                     Молоді педагоги-організатори
4.      Діагностування.

Круглий стіл з теми засідання.

Робота між засіданнями.

1.      Опрацювати матеріали фахових видань з теми.
2. Підготувати матеріали до наступного засідання відповідно до поданих рекомендацій.


 ІІ засідання

Дата проведення – 27.02.2013 року
Початок проведення – 10.00 год.
Місце проведення – Даничівська ЗШ І-ІІ ст.

Тема. Діяльність педагога-організатора щодо забезпечення організації  змістовного дозвілля та відпочинку дітей.
Мета. Ознайомити молодих педагогів-організаторів із принципами організації змістовного дозвілля та відпочинку дітей, колективних творчих справ, інноваційними формами та методами проведення позакласних заходів; основними моментами співпраці педагога-організатора з класними керівниками, учнями та батьківською громадськістю на базі досвіду Даничівської ЗШ І-ІІ ст.; навчити їх ефективно використовувати робочий час; провести діагностування.

І  Організаційний блок

1. Заїзд та реєстрація учасників
2. Презентація-вітання  (учні 5-9 класів,  Дем’янчук Ю.В.)
3. Екскурсія закладом.  Роль педагога-організатора в оформленні виховних центрів та забезпечення їх діяльності       (Дем’янчук Ю.В.)
4. Відкриття, знайомство з програмою  (Літвинчук О. С.)

ІІ  Теоретичний блок

1.      Колективні творчі справи (КТС) у діяльності педагога-організатора: теорія і методика виховання.
Літвинчук О.С., методист РМК
2.      Тайм-менеджмент в організації роботи педагога-організатора: прості способи управління часом.
Консевич Л. В., керівник районного МО педагогів-організаторів
3.      Спільна робота педагогічного колективу та батьківської громадськості Даничівської ЗШ І-ІІ ст. в організації змістовного дозвілля школярів у сільській місцевості.
Міськевич Н.Я., директор Даничівської ЗШ І-ІІ ст.
4.      Інноваційні форми та методи організації дозвілля школярів.
Дем’янчук Ю.В., педагог-організатор
Даничівської ЗШ І-ІІ ст.

ІІІ  Презентаційний блок

1.      Віденський бал як одна з інноваційних форм організації дозвілля школярів.
Дем’янчук Ю.В., педагог-організатор
Даничівської ЗШ І-ІІ ст.,  учні

ІV  Практичний блок

1.       Презентація завдань минулого засідання школи молодого педагога-організатора (план індивідуального розвитку, портфоліо педагога-організатора та органів учнівського самоврядування). Обговорення проблем, що виникли в ході їх реалізації.
Учасники  засідання
2.      У центрі уваги. Алгоритм роботи педагога-організатора з органами учнівського самоврядування; циклограми роботи педагога-організатора на рік, місяць, тиждень, день:  документальний аспект.
Консевич Л. В.., керівник районного МО педагогів-організаторів
3.      Робота в групах. Складання плану ефективного використання робочого часу педагога-організатора, їх презентація.                                             
                                                                                              Молоді педагоги-організатори
4.      Діагностування.

V  Рефлексивний блок

Круглий стіл.  Обговорення основних моментів засідання. Ухвалення рекомендацій.
Учасники  засідання

Робота між засіданнями

1.    Опрацювання матеріалів фахових видань з теми.

2.    Підготовка матеріалів до заключного засідання районного методичного об’єднання педагогів-організаторів (аналіз роботи за рік у формі проектної роботи).

Немає коментарів:

Дописати коментар