Тематика
засідань
І
засідання
Дата проведення
– 10.12.2015 р.
Початок
проведення – 10.00 год.
Місце проведення
– РМК
Тема.
Створення та реалізація
програм навчання учнівського активу.
Мета.
З’ясувати методологію створення програм навчання
учнівського активу; проаналізувати
технологію проведення тренінгу як одну з ефективних форм співпраці
учнівського активу та педагога-організатора; ознайомити педагогів-організаторів
з діловою грою - однією з
форм навчання учнівського
активу; спрезентувати роботу
шкільного загону волонтерів; провести тренінг «Лідер – організатор волонтерів».
І.
Організаційний блок
1. Збір та реєстрація учасників.
2.
Відкриття, знайомство з програмою. Літвинчук
О.С., методист РМК
ІІ.
Теоретичний блок
1.
Методологія
створення програм навчання учнівського
активу.
Літвинчук
О.С., методист РМК
2. Тренінг як одна
з ефективних форм співпраці учнівського активу та
педагога-організатора.
Сидорчук
Вікторія Анатоліївна,
керівник творчої групи
3. Ділова гра
як одна з
форм навчання учнівського
активу.
Ольшанська
Юлія Володимирівна,
педагог-організатор Головницької
ЗШ І-ІІІ ст.,
Консевич Л. В., педагог-організатор
Великомежиріцького НВК «Школа І
ступеня-гімназія»
ІІІ.
Практичний блок
1.
Презентація роботи
шкільного загону волонтерів «Милосердя» Копитівського НВК «ЗНЗ І-ІІІ ст.- ДНЗ».
Редька Оксана Анатоліївна,
педагог-організатор Копитівського НВК «ЗНЗ І-ІІІ ст.- ДНЗ»
2. Тренінг «Лідер – організатор волонтерів».
Семенюк Оксана Кузьмівна,
педагог-організатор Морозівської ЗШ І-ІІІ ст.
ІV. Рефлексивний блок
Круглий
стіл.
Обговорення основних моментів
засідання. Ухвалення рекомендацій.
Учасники
засідання
ІІ
засідання
Дата проведення – 11.02.2016 року
Початок проведення – 10.00 год.
Місце проведення – Корецька ЗШ І-ІІІ ст. № 1
Тема. Технології активізації діяльності органів учнівського самоврядування.
Мета. Проаналізувати використання творчого
потенціалу учнів та всебічний розвиток особистості через участь в органах
учнівського самоврядування; представлення та поширення досвіду роботи членів
творчої групи; ознайомити молодих педагогів-організаторів з новими методиками
роботи та новітніми технологіями в роботі педагога-організатора; окреслити
основні види планування органів учнівського самоврядування; з’ясувати роль
вчителів-консультантів органів учнівського самоврядування в розвитку лідерських
якостей та творчих здібностей школярів; провести діагностування.
І.
Організаційний блок
1. Збір та реєстрація учасників.
2.
Відкриття, знайомство з програмою. Літвинчук
О.С., методист РМК
ІІ Теоретичний блок
1.
Становлення
учнівського самоврядування у сільській школі.
Літвинчук О.С., методист РМК
2.
Налагодження
співпраці педагога-організатора з вчителями-консультантами органів учнівського
самоврядування в розвитку лідерських якостей та творчих здібностей школярів.
Сидорчук
Вікторія Анатоліївна,
керівник творчої групи
3.
Нові методики
роботи та новітні технології в роботі педагога-організатора з органами
учнівського самоврядування..
Редька Оксана Анатоліївна,
педагог-організатор Копитівського НВК «ЗНЗ І-ІІІ ст.- ДНЗ»
ІІІ Практичний блок
1. Презентація учнівських комітетів
шкіл.
Семенюк Оксана Кузьмівна,
педагог-організатор Морозівської ЗШ І-ІІІ ст.,
Консевич
Л. В., педагог-організатор
Великомежиріцького
НВК «Школа І ступеня-гімназія»
2. Використання творчого потенціалу учнів та всебічний
розвиток особистості через участь в органах учнівського самоврядування.
Ольшанська
Юлія Володимирівна,
педагог-організатор Головницької
ЗШ І-ІІІ ст.
У
центрі уваги. Ділова
гра «Безлюдний острів». Театралізовані вибори
членів учнівського самоврядування.
Учасники засідання
Круглий стіл. Обговорення основних
моментів засідання. Ухвалення рекомендацій.
Учасники
засідання
ІІІ
засідання
Початок
проведення – 10.00 год.
Місце проведення
– РМК
Тема. Удосконалення
професійної майстерності педагогів-організаторів шляхом впровадження
інноваційних технологій виховання.
Мета. Підвести підсумки діяльності творчої групи
педагогів-організаторів у реалізації проблемної теми; розглянути
теоретико-методологічні засади моніторингового
вивчення діяльності
шкільного учнівського самоврядування; внести
корективи у планування роботи педагогів-організаторів у співпраці з дитячим
колективом; розглянути проблему сучасних тенденцій розвитку волонтерського руху
в учнівських дитячих організаціях; ознайомитися з діяльністю Невірківського
НВК «ЗНЗ І-ІІІ ст.-ДНЗ» щодо реалізації
виховного процесу через залучення школярів до волонтерської діяльності;
навчитись складати звіт про проведений виховних захід.
І.
Організаційний блок
1. Збір та реєстрація учасників.
2.
Відкриття, знайомство з програмою. Літвинчук
О.С., методист РМК
ІІ.
Теоретичний блок
1.
Моніторинг
діяльності шкільного учнівського самоврядування: методики та технології.
Літвинчук
О.С., методист РМК
2. Сучасні тенденції розвитку волонтерського руху в учнівських
дитячих організаціях.
Сидорчук
Вікторія Анатоліївна,
керівник творчої групи
ІІІ.
Практичний блок
1.
Інтерактивні
вправа «Шість капелюхів Едварда де Боно».
Ольшанська
Юлія Володимирівна,
педагог-організатор Головницької ЗШ І-ІІІ ст.
2.
Написання звіту про проведений виховний захід.
Редька
Оксана Анатоліївна,
педагог-організатор Копитівського НВК «ЗНЗ І-ІІІ ст.- ДНЗ»
ІV. Рефлексивний блок
Круглий
стіл.
Обговорення основних моментів
засідання. Ухвалення рекомендацій.
Учасники
засідання
Немає коментарів:
Дописати коментар