Положення
про районне методичне об’єднання педагогів-організаторів
про районне методичне об’єднання педагогів-організаторів
І. Загальні положення.
1.1. Районне методичне об'єднання педагогів–організаторів (далі — РМО педагогів-організаторів) — структурний підрозділ районного методичного кабінету, який координує методичну, організаційно-масову роботу педагогів–організаторів, організовує вдосконалення відповідної фахової освіти та кваліфікації педагогічних працівників району згідно з рівнями, визначеними законодавством.
1.2. МО педагогів–організаторів створюється з числа педагогічних працівників, для яких робота в районі є основним місцем роботи..
1.3. Метою діяльності РМО є здійснення навчально-виховної, методичної та позакласної роботи з учнівським колективом закладу освіти.
1.4. Керує РМО голова, який обирається на два роки на загальних зборах РМО із числа педагогів–організаторів з відповідною фаховою освітою і якому за результатами атестації встановлено першу або вищу кваліфікаційну категорію за наявності стажу роботи за фахом не менше п'яти років. Голова РМО обирається на два роки і працює на державних (громадських засадах).
1.5. РМО підпорядковується безпосередньо районному методичному кабінету.
1.7. Підрозділами РМО є творчі групи педагогів-організаторів, тощо.
ІІ. Завдання та напрямки роботи районного методичного об'єднання педагогів-організаторів.
2.1. До питань компетенції РМО входять:
- забезпечення навчально-виховної та методичної роботи на високому професійному рівні;
- задоволення потреб учнівської молоді в інтелектуальному, культурному та духовному розвитку;
- організація змістовного відпочинку школярів шляхом проведення масових заходів;
- надання допомоги педагогам–організаторам у розвитку та підвищенні професійної майстерності;
- обговорення питань з методики навчально-виховної роботи в школі;
- розгляд питань організації, керівництва та контролю за якістю виховної роботи учнів та вихованців;
- забезпечення своєчасного вивчення нормативних документів;
- виконання нормативних вимог щодо навчання та виховання учнів;
- координація навчально-виховної діяльності педагогів-організаторів та організація їхньої взаємодії в педагогічному процесі;
- вивчення та впровадження в практику сучасних освітньо-виховних технологій, форм і методів роботи з учнівським колективом;
- конкурси методичних знахідок серед педагогів–організаторів РМО, конкурси педагогічної майстерності.
2.2. Головним завданням РМО є:
- розроблення, апробація та впровадження новітніх освітніх технологій і систем, перспективного педагогічного досвіду, поліпшення на цій основі організації виховної роботи в районі;
- організація діяльності органів учнівського самоврядування, дитячих об’єднань і організацій;
- проведення системи заходів, спрямованих на розвиток творчого потенціалу педагогів, вивчення, узагальнення та впровадження їхнього педагогічного досвіду, делегування кращих педагогів–організаторів на конкурси професійної майстерності, навчально-методичної та науково-дослідної роботи.
3. Організація роботи районного методичного об'єднання педагогів–організаторів.
3.1. Роботу педагогів–організаторів у межах РМО організовано на засадах гуманізації, демократизації, взаємоповаги, взаємодопомоги та взаємоконтролю.
3.2. Роботу РМО організує його голова.
4. Обов'язки та права голови районного методичного об'єднання педагогів – організаторів.
4.1. Голова РМО:
- аналізує роботу кожного члена РМО щодо організації навчально-виховної роботи в закладі освіти;
- організує вивчення стану виховної роботи з учнівським колективом у школі та ведення ними шкільної документації;
- організує взаємовідвідування різноманітних масових заходів, засідань, тренінгів, навчань і т.д, організовує взаємодопомогу;
- забезпечує організацію заходів, спрямованих на професійне зростання педагогів-організаторів, зокрема молодих спеціалістів;
- розподіляє методичні теми педагогічних працівників на поточний навчальний рік та організовує педагогічні читання на засіданнях РМО;
- визначає функціональні обов'язки та ступінь відповідальності членів РМО за їх виконання;
- відповідає за ведення документації РМО;
- визначає та аналізує роботу РМО, складає списки необхідної науково-методичної літератури, технічних засобів навчання;
- створює банк даних педагогічних знахідок, досвіду, освітніх технологій, знайомить із ними членів РМО;
- створює аудіо- та відеотеку кращих освітянських доробок РМО закладів освіти району;
- спрямовує свою роботу на виявлення, апробацію та впровадження в практику закладів освіти району перспективного досвіду, новинок навчально-методичної літератури, новітніх освітніх технологій та досягнень сучасної науки;
- разом із методистом районного методичного кабінету готує навчальні матеріали для проведення засідань РМО, школи новопризначеного педагога-організатора, семінарів-практикумів, творчої групи;
- проводить засідання РМО не менше як три рази на рік згідно з планом;
- складає план роботи на поточний навчальний рік, який узгоджує з членами РМО. План роботи затверджує науково-методична рада районного методичного кабінету;
- звітує про роботу РМО на засіданнях науково-методичної ради районного методичного кабінету;
- надає допомогу у плануванні роботи педагогів-організаторів, разом з методистом районного методичного кабінету організує вивчення стану виховної роботи з учнівським колективом, дає рекомендації до ведення шкільної документації педагогами-організаторами і вдосконалення освітнього процесу у закладі.
4.2. Голова РМО має право:
- на відвідування та аналіз позакласних заходів, які проводяться педагогом-організатором у закладі освіти;
- звертатися за консультацією до методиста районного методичного кабінету із проблем організації навчально-виховної роботи в закладах освіти;
- вносити пропозиції до відділу освіти щодо підвищення кваліфікаційної категорії членів РМО;
- рекомендувати педагогам-організаторам різні форми підвищення кваліфікації;
- виносити на розгляд адміністрації закладу освіти питання щодо заохочення педагогів-організаторів.
5. Обов'язки педагогів-організаторів, які входять до складу районного методичного об'єднання.
Педагоги-організатори, які входять до складу РМО, повинні:
- організувати свою навчально-виховну роботу з урахуванням основних завдань школи, діяльності відділу освіти, науково-методичної проблеми району, РМО;
- організувати свою діяльність з питань удосконалення фахової майстерності;
- планувати свою діяльність із урахуванням питань охорони здоров'я та життя дітей, заходів техніки безпеки;
- організувати взаємодію з батьками та колегами щодо поліпшення навчально-виховного процесу та якості своєї праці.
6. Права педагогів-організаторів, які входять до складу районного методичного об'єднання.
Педагоги-організатори, які входять до складу РМО, мають право:
- звертатися до методичного кабінету відділу освіти з проханням про відрядження на курси, семінари, тренінги з питань підвищення фахової майстерності;
- вносити пропозиції щодо поліпшення організації навчально-виховного процесу в закладах освіти району;
- вносити пропозиції щодо організації та змісту атестації педагогів-організаторів;
- звертатися за консультацією з питань організації навчально-виховної роботи у закладі освіти до методиста РМК.
7. Документація районного методичного об'єднання педагогів-організаторів.
РМО розробляє та систематично веде свою документацію відповідно до переліку:
- положення про РМО;
- аналіз роботи РМО за рік, що минув;
- план роботи на поточний рік;
- методичні рекомендації;
- банк даних про педагогів-організаторів: якісний та кількісний склад;
- діагностичні анкети;
- планування роботи педагогів-організаторів з питань самоосвіти.
8. Керівництво діяльністю районного методичного об'єднання педагогів-організаторів.
Керівництво діяльністю РМО здійснює методист районного методичного кабінету.
Немає коментарів:
Дописати коментар