понеділок, 2 травня 2016 р.

Організація роботи молодого педагога-організатора на початку діяльності


Школа – особливий світ, де рух не припиняється ні на хвилину, адже його складовими часточками є діти, учнівська молодь і педагоги. А для того, що цей рух був плідним, для кожного його учасника необхідна чітка злагоджена робота щодо організації навчально-виховного процесу. Особлива роль у цьому процесі належить педагогу-організатору.
Педагог-організатор по роботі з дитячими об’єднаннями та організаціями здійснює зв'язок, взаємодію педагогічного колективу з дитячими та юнацькими організаціями в  школі, сприяє розвитку у школярів навичок самоврядування, утвердженню в дитячих колективах принципів демократії, гуманізму, пріоритетності загальнолюдських цінностей. Педагог-організатор спільно з педагогічним колективом, батьками, зацікавленими організаціями та відомствами координує діяльність ДГО у школі та поза нею, надає допомогу в організації їхньої роботи.
З метою підтримки та здійснення науково-методичного супроводу діяльності молодих педагогів, відповідно до плану роботи Корецького районного методичного кабінету на 2015-2016 н.р., 17 вересня 2015 року на базі Великомежиріцького НВК Школа І ступеня-гімназія» відбулось засідання Школи новопризначеного педагога-організатора з теми «Організація роботи молодого педагога-організатора на початку діяльності».
Полюхович Г. В., заступник директора з навчально-виховної роботи,  розповіла про особливості педагогічної підтримки і супроводу індивідуального розвитку й саморозвитку особистості педагога. Методист Корецького РМК Літвинчук О. С. ознайомив присутніх з нормативно-правовим забезпеченням діяльності педагога-організатора. У ході роботи педагог-організатор Великомежиріцького НВК «Школа І ступеня-гімназія», керівник районного методичного об’єднання Консевич Л. В. ознайомила молодих педагогів-організаторів з посадовими обов’язками та правилами ведення робочої папки педагога-організатора; окреслила основні види планування (річне, семестрове, щоденне).
Практична частина дала можливість з’ясувати особливості організації самоосвітньої діяльності педагога-організатора.
Учасники Школи новопризначеного педагога-організатора отримали на електронних носіях методичні матеріали щодо спрямування їхньої діяльності в роботі зі школярами. Враховуючи актуальність піднятих та розглянутих питань, засідання підготувало рекомендації.

Педагоги-організатори висловили думку про доцільність та потрібність такої методичної форми роботи, де проходить навчання новопризначених педагогів, та подякували за змістовне наповнення проведеного засідання.

Немає коментарів:

Дописати коментар