Загальна кількість переглядів сторінки

пʼятниця, 11 січня 2019 р.

Нові освітянські ідеї у практиці роботи педагогів-організаторів


10 січня 2019 року згідно плану роботи районного методичного об’єднання педагогів-організаторів було проведено друге засідання з теми «Розвиток і вдосконалення освітнього процесу в контексті формування ціннісних орієнтацій школярів шляхом реалізації програм виховання». У ході роботи керівник районного методичного обєднання Людмила Консевич проаналізувала роботу РМО за І семестр 2018-2019 н.р.. Методист Корецького РМК Олег Літвинчук ознайомив присутніх з особливостями формування лідерських якостей вихованців засобами учнівського самоврядування. Педагог-організатор Самострілівського НВК «ЗНЗ І-ІІ ст.-ДНЗ» Заблоцька Тетяна Іванівна поділилась досвідом організації роботи Школи лідерів самоврядування дітей та учнівської молоді, програмою навчання активу, інтерактивними формами роботи та навчання. Педагоги обговорили актуальні проблеми сьогодення: атестацію та сертифікацію, сучасні книги в галузі педагогіки та дидактики, інтернет-платформи для самоосвіти. 
У ході практичної частини педагоги-організатори взяли участь у квесті «Океан педагогічних знань»: на станції «Абетка вербального оцінювання» навели приклади вербального оцінювання навчальних досягнень учнів за літерами абетки; на станції «Відповідність» встановили відповідність між ключовими компетентностями  учнів за Новим Державним стандартом із відомими у світі людьми; на станції «Я – педагог-професіонал» за допомогою вправи «Павутинка» учасники оцінили, наскільки вони щасливі у кожній сфері життя, а вправа «Самоаналіз» допомогла їм з’ясувати свої позитивні та негативні сторони. 
Давня мудрість говорить: «Хто стоїть на місці, той відстає». А хто не хоче відставати, мусить рухатися вперед і не зупинятися, досягнувши вершини, а підійматися вище. У цьому й полягає основна місія сучасного учителя. Вже не достатньо бути на уроці та поза ним актором, режисером, діловодом, диригентом, дипломатом, психологом, новатором і компетентним фахівцем. Модель сучасного вчителя передбачає готовність до застосування нових освітянських ідей, здатність постійно навчатися, бути у постійному творчому пошуку. Ці якості не видаються додатком до диплома про педагогічну освіту, а формуються у щоденній учительській праці. Сьогодні ми розуміємо: бути гарним професіоналом, означає бути в постійному пошуку, зростанні, розвитку.

Немає коментарів:

Дописати коментар